2013. május 14., kedd

A Tuti Sikeres Prezentáció felépítése

Chekk lista üzleti bemutatóhoz


Vezesd fel: Emlékeztesd a közönséged a problémára és alapozd meg az előadó hitelességét

Prezentáció:
1) Mondd el, hogy mit fogsz mondani Kelts érdeklődést!
2) Mondd el Logikára és érzelemre is kifejtve. Nem győzködéssel, világos tiszta tényekkel, amit történetbe ágyazol!
3) Mondd el, hogy mit mondtál el. Foglald össze, hogy emlékezzen még két napig a lényegre!  


Itt nem ér véget!
Egyeztess időpontot! Itt minden a második találkozóért volt megtartva! -ahol csatlakozik hozzád vagy vásárolni fog-
Erre fel kell előre készülni, ehhez tervezetten kell tevékenykedni! 

Ez egyaránt érvényes Online munka esetén is épp úgy ahogy személyes találkozók esetében is!
Elterjedt nézet a kontakt könyvek használatának fontossága, a kontakt hanganyagok használata.
Ennek azonban az értelme nem az, elmennék, hogy elhozzam!
Sokkal inkább ez egy teszt legyen a kezedben! 

  • Foglalkozott vele?
  • Elő vette egyáltalán?
  • Vagy már használta is?

 Ugye így már érted miért nem pénzt vagy a fél pár zoknidat hagyod ott, hogy érte mehess! Így ezt megértve: Lehet, hogy át kell értékelned a kontakt anyagokat! Lehet az egy e-mail, egy kinyomtatott kérdőív, egy video-mail, vagy egy telefonra átküldött hanganyag is, ami a lehetőségről szól, könnyen érthető, és elmondja otthon azoknak a "tanácsadóknak" az alap információkat, amit még a jelölt nem tud átadni, így van egy eszköz a kezében amit ha használ, nem fogják döntését kikezdeni!

Én hogyan alkalmazom ezt az elvet? Elkérem az email kontakt címét és küldök neki egy video-mailt, és szövegként csak annyit teszek hozzá, hogy megerősítem a lezajlott találkozó tényét, és a következő találkozó időpontját fixálom. ez a Nekem és csapatom üzletépítő tagjainak azért a leg kézenfekvőbb megoldás, mert így hatékony, egyszerű, gazdaságos, és ellenőrízhető, az aktivitása a jelöltnek! Ha linket kellene megadni valószínüleg ilyenkor ezt adnám meg: KLIKK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése